Výkričník

Nekonečno

Vrcholový zážitok (Spojenie)

Stroskotanie

Tehla hodená do sadry

Bez názvu

Bez názvu

Z cyklu Ledýs & Džentlmens

Permanentná manifestácia – Lola

Posolstvo IV

Počut videnie /SEN/

Časopriestorová plastika

Miesto hore

Pavučina II.

METOD

Habitat

Čierna diera (Koncentrácia energie)

Výkričník

Transformácia

Premena Venuše z Lespugue

Obrazobáseň (Pocta V. Chlebnikovovi)

Altamira II.

Altamira

Pohľad IV.

Pohľad I.

Vznik vody v púšti

(*1943)

je etablovaný slovenský výtvarník a jeden z priekopníkov umenia nových médií na Slovensku. Od 70. rokov experimentoval s filmom a od konca 90. rokov sa popri klasickej a konceptuálnej maľbe a soche venuje najmä tvorbe digitálnej sochy, grafiky a 3D filmu.

Pollock a Mondrian

(*1943)

je etablovaný slovenský výtvarník a jeden z priekopníkov umenia nových médií na Slovensku. Od 70. rokov experimentoval s filmom a od konca 90. rokov sa popri klasickej a konceptuálnej maľbe a soche venuje najmä tvorbe digitálnej sochy, grafiky a 3D filmu.

Dievčatko v galérii

(*1943)

je etablovaný slovenský výtvarník a jeden z priekopníkov umenia nových médií na Slovensku. Od 70. rokov experimentoval s filmom a od konca 90. rokov sa popri klasickej a konceptuálnej maľbe a soche venuje najmä tvorbe digitálnej sochy, grafiky a 3D filmu.

Po kvapkani

(*1943)

je etablovaný slovenský výtvarník a jeden z priekopníkov umenia nových médií na Slovensku. Od 70. rokov experimentoval s filmom a od konca 90. rokov sa popri klasickej a konceptuálnej maľbe a soche venuje najmä tvorbe digitálnej sochy, grafiky a 3D filmu.

A tadiaľto tiekol niekedy Dunaj

(*1943)

je etablovaný slovenský výtvarník a jeden z priekopníkov umenia nových médií na Slovensku. Od 70. rokov experimentoval s filmom a od konca 90. rokov sa popri klasickej a konceptuálnej maľbe a soche venuje najmä tvorbe digitálnej sochy, grafiky a 3D filmu.

TABULA III.

(*1941, Olomouc)

Hneď po svojom nástupe na výtvarnú scénu koncom šesťdesiatych rokov 20. storočia odvážne poprela a prekročila hranice obvyklých médií.

AMANITA MUSCARIA

(*1941, Olomouc)

Hneď po svojom nástupe na výtvarnú scénu koncom šesťdesiatych rokov 20. storočia odvážne poprela a prekročila hranice obvyklých médií.

BETROTHAL OF SPRING (SNÚBENIE JARI)

(*1941, Olomouc)

Hneď po svojom nástupe na výtvarnú scénu koncom šesťdesiatych rokov 20. storočia odvážne poprela a prekročila hranice obvyklých médií.

FLY AGARIC (AMANITA MUSCARIA)

(*1941, Olomouc)

Hneď po svojom nástupe na výtvarnú scénu koncom šesťdesiatych rokov 20. storočia odvážne poprela a prekročila hranice obvyklých médií.

ON

(*1941, Olomouc)

Hneď po svojom nástupe na výtvarnú scénu koncom šesťdesiatych rokov 20. storočia odvážne poprela a prekročila hranice obvyklých médií.

METRO

(*1934, Žilina)

Vstúpil do dejín slovenskej neoavantgardy ako vytrvalý hľadač „inej strany umenia“. Ako prvý uviedol do slovenského umenia ideu jednoty kreativity umenia s kreativitou autentického života: premenil „umenie – dielo“ na „umenie – čin“.

PALM BEACH (METAMORPHOSES) II.

(*1934, Žilina)

Vstúpil do dejín slovenskej neoavantgardy ako vytrvalý hľadač „inej strany umenia“. Ako prvý uviedol do slovenského umenia ideu jednoty kreativity umenia s kreativitou autentického života: premenil „umenie – dielo“ na „umenie – čin“.

PALM BEACH (METEMORPHOSES) III.

(*1934, Žilina)

Vstúpil do dejín slovenskej neoavantgardy ako vytrvalý hľadač „inej strany umenia“. Ako prvý uviedol do slovenského umenia ideu jednoty kreativity umenia s kreativitou autentického života: premenil „umenie – dielo“ na „umenie – čin“.

VILLA DEI MYSTERI

(*1934, Žilina)

Vstúpil do dejín slovenskej neoavantgardy ako vytrvalý hľadač „inej strany umenia“. Ako prvý uviedol do slovenského umenia ideu jednoty kreativity umenia s kreativitou autentického života: premenil „umenie – dielo“ na „umenie – čin“.

CHARCOAL LINE AND WATER LINE

(*1966, Žilina)

je v súčasnosti jedným z najvýraznejších predstaviteľov postkonceptuálnych tendencií, zo slovenských umelcov sa mu najväčšmi podarilo presadiť v zahraničí i v širších kontextoch súčasného medzinárodného umenia.

NOTES III.

(*1966, Žilina)

je v súčasnosti jedným z najvýraznejších predstaviteľov postkonceptuálnych tendencií, zo slovenských umelcov sa mu najväčšmi podarilo presadiť v zahraničí i v širších kontextoch súčasného medzinárodného umenia.

LEAVE THE DOOR OPEN

(*1966, Žilina)

je v súčasnosti jedným z najvýraznejších predstaviteľov postkonceptuálnych tendencií, zo slovenských umelcov sa mu najväčšmi podarilo presadiť v zahraničí i v širších kontextoch súčasného medzinárodného umenia.

BED

(*1966, Žilina)

je v súčasnosti jedným z najvýraznejších predstaviteľov postkonceptuálnych tendencií, zo slovenských umelcov sa mu najväčšmi podarilo presadiť v zahraničí i v širších kontextoch súčasného medzinárodného umenia.

UNAUTHORIZED ACCESS PROHIBITED

(*1966, Žilina)

je v súčasnosti jedným z najvýraznejších predstaviteľov postkonceptuálnych tendencií, zo slovenských umelcov sa mu najväčšmi podarilo presadiť v zahraničí i v širších kontextoch súčasného medzinárodného umenia.

Tin can bells

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom)

Patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom kontexte.

Optická hra farieb

(*1929, Přerov)

medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

BEZ NÁZVU 15

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

OLTÁR SÚČASNOSTI

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

ONTOLÓGIA

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

Tri napísané maľby

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia. Stal sa jedným z …

Bez názvu

(*1936, Praha – †1996, Košice) patrí k najvýznamnejším umelkyniam zo Slovenska, ktorých dielo sa dokázalo presadiť v medzinárodnom kontexte.

MALM-IN

(*1963, Dunajská Streda)

Patrí k najrešpektovanejším predstaviteľkám súčasného vizuálneho umenia doma i v zahraničí, zaujímajú ju rodové i spoločenské témy, pohyblivá hranica medzi súkromným a verejným.

KOAN – 17

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 02

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 5A

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 18

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 13

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 5B

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 15B

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 15A

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 12B

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 06

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 11

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

KOAN – 10

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-23/B

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-23/C

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-23/D

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-20/C

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-23/A

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-22

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-21

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-21

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-20

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-20/A

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-16

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-17

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-13

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-19

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-05/A

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-05/B

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-04

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

FUDŽI I.

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

K-01

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

FUDŽI

(*1947, Výčapy-Opatovce) vstúpil na výtvarnú scénu začiatkom sedemdesiatych rokov 20. storočia a počas normalizácie patril medzi iniciátorov a pravidelných účastníkov neoficiálnych výtvarných aktivít (bol najmladším účastníkom Sikorovho Otvoreného ateliéru).

Z CYKLU „ČIERNA MOHYLA“

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

SÚSTREDENIE ENERGIE (ČIERNA DIERA II.)

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

PYRAMÍDA…CIVILIZÁCIA…DIAGRAMY (PRIESTOROVÝ MODEL II)

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

POLČAS ROZPADU (VENOVANÉ PAMIATKE 90 000 VYVEZENÝM SPOLUOBČANOM)

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

NIEKOĽKO TRILIÓNOV MOŽNOSTÍ ROZPADU MOHYLY III.

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

NIEKOĽKO TRILIÓNOV MOŽNOSTÍ ROZPADU MOHYLY II.

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

NIEKOĽKO TRILIÓNOV MOŽNOSTÍ ROZPADU MOHYLY I.

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

MÚR (POCTA JANOVI PALACHOVI)

(*1946, Žilina) patrí od začiatku sedemdesiatych rokov 20. storočia k najvýznamnejším postavám českého a slovenského výtvarného umenia, počas normalizácie bol aktívny na neoficiálnej – alternatívnej umeleckej scéne.

KAMENNÁ KRAJINA

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

KOMENTÁR KU KOMERČNÉMU TEXTILU

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

SAMI

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

ZBOHATLÍK

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

ŠETRNÝ

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

BEZ NÁZVU, ZO SÉRIE RUŽOVÉ PIKASOVO OBDOBIE

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

NOC A DEŇ

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

KOMENTÁR KU KOMERČNÉMU TEXTILU

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

BEZ NÁZVU, ZO SÉRIE MODRÉ PIKASOVO OBDOBIE

(*1946, Valaská), „zberateľ a lovec“, tvorca koláží, asambláží, objektov a inštalácií z nájdených predmetov, patrí k najoriginálnejším postavám súčasného slovenského umenia.

ZMŔTVYCHVSTANIE

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

ZÁSTUP

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

SVEDECTVO XII

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

PREKLÁPANIE

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

PÁD

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

MEDZIPRIESTOR

(*1937, Bratislava – † 2017, Bratislava)

bol vedúcou osobnosťou slovenského moderného sochárstva. Jeho charakteristický brutálny figurálny štýl ako výsledok originálnej syntézy podnetov pop-artu, novej figurácie a nového realizmu vyvrcholil v druhej polovici šesťdesiatych rokov v rozsiahlom sochárskom diele, ktoré získalo široký medzinárodný ohlas.

REALITA KOZMU – B (Z CYKLU ASOCIÁCIE)

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

BEZ NÁZVU 1985

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

SLOVENSKÁ ŠEHEREZÁDA VI. (PIŠTOL II.)

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

BEZ NÁZVU 1986

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

ŽENA – VENUŠA – ŠEHEREZÁDA

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

Z CYKLU ASOCIÁCIE

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava)

Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

RAKETA – ENWS

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

POMNÍK ZÁSTAVE ČSSR

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

ONTOLÓGIA

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

MAPA SVETA SO ŽENSKOU FIGÚROU

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

MAPA EURÓPY S RAKETAMI

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

MAPA EURÓPY S RAKETAMI II.

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

CHRONOLÓGIA (Z CYKLU ASOCIÁCIE)

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava)

Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

STAN

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

KOZMOS (Z CYKLU ASOCIÁCIE) 1

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

KOZMOS (Z CYKLU ASOCIÁCIE)

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

BEZ NÁZVU

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

BEZ NÁZVU

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

BEZ NÁZVU

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava)

Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

STAN 1985

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

D.S

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

AIDS

(*1937, Veľká Hradná – † 2015, Bratislava) Od druhej polovice šesťdesiatych rokov 20. storočia až po dnešok je azda najvšestrannejším a najradikálnejším umelcom slovenskej výtvarnej scény, označovaným aj za „avantgardistu z povolania“.

ZATMENIE SLOVENSKA – VZŤAHY A – B – C

(*1938, Praha) je popri Kollerovi jedným z prvých protagonistov umenia konceptu a akcie na Slovensku. Patrí k najťažšie uchopiteľným, ale zároveň k najoriginálnejším postavám slovenského konceptu.

KRAJINY A – B – C

(*1938, Praha) je popri Kollerovi jedným z prvých protagonistov umenia konceptu a akcie na Slovensku. Patrí k najťažšie uchopiteľným, ale zároveň k najoriginálnejším postavám slovenského konceptu.

SVETELNÉ VERTIKÁLY III.

(*1929, Přerov), medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

SVETELNÉ VERTIKÁLY II.

(*1929, Přerov), medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

SVETELNÉ VERTIKÁLY

(*1929, Přerov), medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

Centrálna príťažilvosť

(*1929, Přerov), medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

Čierna a biela – Pozitív

(*1929, Přerov)

medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

BIELA A ČIERNA – NEGATÍV

(*1929, Přerov)

medzinárodne uznávaný kinetista, ktorý na Slovensku dodnes rozvíja program „dynamického konštruktivizmu“ (takto ho nazval a sformuloval sám autor roku 1988) postavený na syntéze formy, svetla a pohybu.

Orange Noise II, III

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom) patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom …

Orange Noise V., VII

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom) patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom kontexte.

Veľké Leporelo pre Joana Miróa

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom) patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom …

Veľké leporelo pre Jeana Dubuffeta

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom) patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom …

Reflexný reliéf

(*1933, Kamenín) v šesťdesiatych rokoch 20. storočia, v čase príklonu ku konkretizmu a minimalizmu, rozvíjal východiská geometrickej abstrakcie.

Bez názvu

(*1933, Kamenín) v šesťdesiatych rokoch 20. storočia, v čase príklonu ku konkretizmu a minimalizmu, rozvíjal východiská geometrickej abstrakcie.

Kozmická žena

(*1933, Kamenín) v šesťdesiatych rokoch 20. storočia, v čase príklonu ku konkretizmu a minimalizmu, rozvíjal východiská geometrickej abstrakcie.

Bez názvu

(*1971, Trenčín)

patrí do postkonceptuálnej generácie nastupujúcej v deväťdesiatych rokoch 20. storočia, často ju hodnotia a zaraďujú do rámca …

Bez názvu

(*1971, Trenčín)

patrí do postkonceptuálnej generácie nastupujúcej v deväťdesiatych rokoch 20. storočia, často ju hodnotia a zaraďujú do rámca …

ULTRA-FANTASTICKÁ OBSERVÁCIA

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

UTOPICKÝ FANTASTICKÝ OBJEKT

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

UMELECKÝ FANTASTICKÝ ORIGINÁL

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

UNIVERZÁLNY FANTASTICKÝ OTÁZNIK

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

ODPADOVÁ KULTÚRA II.

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

ODPADOVÁ KULTÚRA I.

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

KO(Z)MICKÁ KULTÚRNA SITUÁCIA (U.F.O.) RUDOLFOVI SIKOROVI K 40. NARODENINÁM

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

UFO – J + K

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

TRHLINY

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

AKAD. MAL.

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

DIELO

(*1939, Piešťany – †2007, Bratislava), priekopník „inej“ tvorivosti, bol maliarom, autorom akcií, projektov a konceptov, ktorými polemicky komentoval aktuálnu spoločenskú, civilizačnú a kultúrnu situáciu.

MONOLÓGY I

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDIOTEKA HUMANITATIS 3

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

ZBYTOČNÁ OTÁZKA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

Z CYKLU LEJDÝS & DŽENTLMENS

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

POD HLADINOU

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

ROZBUJNEL… (Z CYKLU VIZUÁLNA POÉZIA)

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

NESMELÝM TLKOTOM SRDCA (Z CYKLU VIZUÁLNA POÉZIA)

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

NA BLAŽENÝCH VLNÁCH (Z CYKLU VIZUÁLNA POÉZIA)

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

MELANCHÓLIA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDIOTEKA HUMANITATIS 2

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

MASKOVANÉ

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDIOTEKA HUMANITATIS

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDIOTEKA HUMANITATIS

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

JURAJ MELIŠ (*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

HĽADANIE IDENTITY I

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

IDEA

(*1942, Nové Zámky – †2016, Skalica) bol umelcom naliehavej etickej výzvy a osobitého – antitradičného – sochárskeho videnia.

Záznam z akcie v Suchej jaskyni

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Stopy

MICHAL KERN (*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Posledný strom

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Kresba z jaskyne

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Dotyk

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Stopa II

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Denníkový záznam

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Vytvoril som líniu

(*1938, Močiare pri Liptovskom Mikuláši – †1994, Močiare pri Liptovskom Mikuláši) patril k ústredným postavám neoficiálnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20.

Pečiatková kresba

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Pečiatková kresba

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Bez názvu

(*1957, Trenčín – †1987, Bratislava) bol veľmi osobitým predstaviteľom neoficiálnej výtvarnej scény sedemdesiatych a osemdesiatych rokov 20. storočia.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

PARTITÚRA

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Akustická kresba

(*1920, Zvolen) sa vo svojej tvorbe sústreďuje od polovice šesťdesiatych rokov na skúmanie a zaznamenávanie súvzťažnosti akustických a vizuálnych vzťahov.

Morse lection

(*1946, Ružomberok – †2017, Žiar nad Hronom) patril k významným postavám intermediálneho umenia, ktorého tvorba rezonuje v širšom stredoeurópskom …